Medica Online forum index Medica Online
 Forum van de faculteitskring Medica  
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 RegistreerRegistreer   InloggenInloggen 
Medica Online forum index
Het is nu Za 31 Jul 2010 (6:24)
Tijden zijn in UTC + 2 (DST actief)
Berichten sinds laatste bezoek
Bekijk onbeantwoorde berichten
 Forum index » Jaarfora » Archief van de vorige jaren » 1e doc » 2006-2007 » (on)zin van het eerste jaar arts
denef
Moderators: AmplifiedKeos, kristin
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Vorige onderwerpVolgende onderwerp
Pagina 1 van 1 [5 Berichten]  
Auteur Bericht
jo
3e jaar arts

denef

Hallo, ik heb gisteren daarbij examen gehad. En het was zeker niet super. Maar ik vroeg mij af of denef u met de glimlach buist? Ik vrees van wel maar ja...

Bij mij heeft die totaal niet veel bijvragen gesteld. Enkel waar ik fout was vroeg em iets extra. Alle het juiste dan.
Ik was wel een van de laatste. Want hoe meer het examen vorderde, hoe sneller hij ondervroeg. Maar bij mij leek het alsof het echt niet lang duurde...

Slecht teken?

BerichtGeplaatst: Za 27 Jan 2007 (13:42)
Laatst aangepast door jo op Za 27 Jan 2007 (13:57), in totaal 1 keer bewerkt
  Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger    Reageer met quote Naar boven 
Belleke
Auw' Zakken

Geen idee, nog geen farmaco gehad. Maar ik dacht dat ik gehoord had dat die sowieso niet zoveel bijvragen stelde enzo. Mja, das ook maar van horen zeggen Confused
Maar ik zou zeggen, trek der u nu effe niks van aan en focus op het volgende. Ge kunt er nu toch niks meer aan veranderen en met u zorgen maken bereikt ge niks, maar ge kunt wel zorgen dat het volgende beter is.
Kom op hé, Jo!

BerichtGeplaatst: Za 27 Jan 2007 (13:47)
  Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht    Reageer met quote Naar boven 
Gast
Gast

Ik had Denef ook duidelijk sympathieker verwacht. Doet zeer lastig als je het juist iets minder goed weet. Denk wel dat hij genoeg punten geeft, mij liet hij op het einde verstaan dat het een 10 zou zijn, terwijl dat tijdens het examen helemaal niet zo leek...

BerichtGeplaatst: Za 27 Jan 2007 (14:46)
    Reageer met quote Naar boven 
ingridje
2e master arts

amai bij mij dus ook!
ik dacht dat diene veel leuker zou zijn...
over anti-arritmica: "dat hebt ge precies niet meer kunnen herhalen"
hallo?? das keimoeilijk!!
en toen ik vroeg: "was het dan zo slecht?" zei hem: "dat weet ik niet, ik moet alle punten nog optellen en delen enzo" Crying or Very sad
echt ik voelde mij zo rot na dat examen Sad

maar kennelijk is diene gewoon zo,
ben eerlijk gezegd een beetje opgelucht dat dat niet alleen bij mij zo erg was...

BerichtGeplaatst: Za 27 Jan 2007 (14:52)
Stille bloem
1e master arts

Voor alle mensen die nog examen hebben, ik kan u gerust stellen. Bij mij was denef een schatje! Hij was heel lief, vroeg bijna geen bijvragen en deed niet moeilijk als ik iets niet wist.

Kpeis dattie bij de andere mensen nog in het koude lokaaltje voor het auditorium zat. Hij is enkele keren nr binnen gelopen om te klagen dattie koud had. En voor de laatste 3 mensen heeft hij z'n tafeltje gepakt en is ie int grote lokaal komen zitten, in de warmte. Mss daarmee dat hij beter gezind was?

Gene stress, tzal wel allemaal goed gaan
x
S

BerichtGeplaatst: Zo 28 Jan 2007 (12:17)
Berichten van afgelopen:   Sorteer op:   
Pagina 1 van 1 [5 Berichten]  
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Vorige onderwerpVolgende onderwerp
 Forum index » Jaarfora » Archief van de vorige jaren » 1e doc » 2006-2007 » (on)zin van het eerste jaar arts
Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten verwijderen
Je mag stemmen in polls
You can attach files in this forum
You can download files in this forum