Auteur
Bericht
jo
3e jaar arts
Geregistreerd op: 14-12-2004 Berichten: 532 Woonplaats: Diependaal (Herent)
denef Hallo, ik heb gisteren daarbij examen gehad. En het was zeker niet super. Maar ik vroeg mij af of denef u met de glimlach buist? Ik vrees van wel maar ja...
Bij mij heeft die totaal niet veel bijvragen gesteld. Enkel waar ik fout was vroeg em iets extra. Alle het juiste dan.
Ik was wel een van de laatste. Want hoe meer het examen vorderde, hoe sneller hij ondervroeg. Maar bij mij leek het alsof het echt niet lang duurde...
Slecht teken?
Geplaatst: Za 27 Jan 2007 (13:42)
Laatst aangepast door jo op Za 27 Jan 2007 (13:57), in totaal 1 keer bewerkt
Belleke
Auw' Zakken
Geen idee, nog geen farmaco gehad. Maar ik dacht dat ik gehoord had dat die sowieso niet zoveel bijvragen stelde enzo. Mja, das ook maar van horen zeggen
Maar ik zou zeggen, trek der u nu effe niks van aan en focus op het volgende. Ge kunt er nu toch niks meer aan veranderen en met u zorgen maken bereikt ge niks, maar ge kunt wel zorgen dat het volgende beter is.
Kom op hé, Jo!
Geplaatst: Za 27 Jan 2007 (13:47)
Gast
Gast
Ik had Denef ook duidelijk sympathieker verwacht. Doet zeer lastig als je het juist iets minder goed weet. Denk wel dat hij genoeg punten geeft, mij liet hij op het einde verstaan dat het een 10 zou zijn, terwijl dat tijdens het examen helemaal niet zo leek...
Geplaatst: Za 27 Jan 2007 (14:46)
ingridje
2e master arts
amai bij mij dus ook!
ik dacht dat diene veel leuker zou zijn...
over anti-arritmica: "dat hebt ge precies niet meer kunnen herhalen"
hallo?? das keimoeilijk!!
en toen ik vroeg: "was het dan zo slecht?" zei hem: "dat weet ik niet, ik moet alle punten nog optellen en delen enzo"
echt ik voelde mij zo rot na dat examen
maar kennelijk is diene gewoon zo,
ben eerlijk gezegd een beetje opgelucht dat dat niet alleen bij mij zo erg was...
Geplaatst: Za 27 Jan 2007 (14:52)
Stille bloem
1e master arts
Geregistreerd op: 25-8-2005 Berichten: 89 Woonplaats: West-Vlaanderen
Voor alle mensen die nog examen hebben, ik kan u gerust stellen. Bij mij was denef een schatje! Hij was heel lief, vroeg bijna geen bijvragen en deed niet moeilijk als ik iets niet wist.
Kpeis dattie bij de andere mensen nog in het koude lokaaltje voor het auditorium zat. Hij is enkele keren nr binnen gelopen om te klagen dattie koud had. En voor de laatste 3 mensen heeft hij z'n tafeltje gepakt en is ie int grote lokaal komen zitten, in de warmte. Mss daarmee dat hij beter gezind was?
Gene stress, tzal wel allemaal goed gaan
x
S
Geplaatst: Zo 28 Jan 2007 (12:17)
Berichten van afgelopen: Alle berichten 1 Dag 7 Dagen 2 Weken 1 Maand 3 Maanden 6 Maanden 1 Jaar Sorteer op: Plaatsings tijd Titel reactie Auteur Oplopend Aflopend