Auteur
Bericht
Van Nimweeghen
Andere
Och, die mannen hebben het ook druk....
Zie het als de bouw van een Groot Centraal Auditorium, dat duurde, duurde, en duurde nog meer, en toen, ineens: *poef*, kwam daar vanachter de houten panelen die voor de deur waren getimmerd een heel GROOT CENTRAAL AUDITORIUM tevoorschijn!
Geplaatst: Zo 16 Mei 2010 (19:52)
Van Nimweeghen
Andere
Ale, nu nog hopen dat het de moeite van het wachten waard is dan maar
Geplaatst: Zo 16 Mei 2010 (19:54)
Deprezke
1e bach bmw
haha, als het vergeleken kan worden met het centraal auditorium zou ik op niet te veel hopen: daar zijn al 2 deurklinken kapot geweest, de micro's ook, de electriciteitskabel vr de laptop van de prof ook, de projector heeft soms ook kuren... kwaliteit, da nieuw auditorium...
Dus aan de admins: you can do it (better)!
Geplaatst: Zo 16 Mei 2010 (20:15)
Van Nimweeghen
Andere
Het forum met het AZC vergelijken, dat zou pas echt grof zijn
Geplaatst: Zo 16 Mei 2010 (22:36)
jack the stripper
Auw' Zakken
Geregistreerd op: 17-12-2004 Berichten: 307 Woonplaats: Münster, Deutschland
aan allen,
ik ben aan de taak begonnen het forum op te kuisen. In de jaarfora zullen alle topics die ouder zijn dan twee jaar, of waarvan de inhoud enige twijfel wegdraagt, verwezen worden naar de eeuwige jachtvelden van het digitale tijdperk. Voorts zal er een autodelete functie komen in de andere subfora voor stilgevallen topics.
Uw weze gegroet en gewaarschuwd, den Duits is terug en hij heeft een plan
_________________ metal...white noise, black silence
Geplaatst: Ma 5 Jul 2010 (18:37)
Dominique
2e bach bmw
Geregistreerd op: 22-7-2008 Berichten: 572 Woonplaats: Buggenhout/Leuven
jack the stripper schreef: aan allen,
ik ben aan de taak begonnen het forum op te kuisen. In de jaarfora zullen alle topics die ouder zijn dan twee jaar, of waarvan de inhoud enige twijfel wegdraagt, verwezen worden naar de eeuwige jachtvelden van het digitale tijdperk. Voorts zal er een autodelete functie komen in de andere subfora voor stilgevallen topics.
Zou je geen nuttige informatie wegdoen als je alles gaat wegdoen ouder als 2 jaar?
En zou het dus niet mss beter zijn als je per jaar 1 iemand de beheerrechten geeft die dan het forum deftig kan opkuisen en deftig zetten?
Geplaatst: Ma 5 Jul 2010 (19:47)
jack the stripper
Auw' Zakken
Geregistreerd op: 17-12-2004 Berichten: 307 Woonplaats: Münster, Deutschland
jaarfora lees ik nog door, relevante zaken zullen nog behouden blijven. Ge moet geen schrik hebben dat ik samenvattingen enzo van nupie wegsmijt. Het probleem bij het aanstellen van beheerders per jaar, is dat ze het ook nog moeten doen. Dat idee is trouwens al ettelijke jaren besproken geweest en om dezelfde redenen afgevoerd.
_________________ metal...white noise, black silence
Geplaatst: Ma 5 Jul 2010 (19:57)
Dominique
2e bach bmw
jack the stripper schreef: jaarfora lees ik nog door, relevante zaken zullen nog behouden blijven.
Nu ben ik gerust
Wel chapeau dat ge daar u tijd gaat insteken
Geplaatst: Ma 5 Jul 2010 (19:59)
Dominique
2e bach bmw
En aangezien ik blijkbaar mijn bericht niet kan bewerken ..., maar een nieuw bericht.
Vooral het 3e bac BMW forum is een puinhoop. HEt oude gedeelte herbergt diep in haar catacomben een schat aan nuttige informatie, maar de weg er naartoe is hels
Geplaatst: Ma 5 Jul 2010 (20:04)
Bosnimf
3e bach bmw
Ja, in BMWjaren moet ge oppassen, meeste relevante informatie is oud
_________________If the world didn't suck, we would all fall off
Geplaatst: Di 6 Jul 2010 (1:33)
Jasper
2e master arts
jack the stripper schreef: aan allen,
Juih!!
Dominique schreef:
Zou je geen nuttige informatie wegdoen als je alles gaat wegdoen ouder als 2 jaar?
En zou het dus niet mss beter zijn als je per jaar 1 iemand de beheerrechten geeft die dan het forum deftig kan opkuisen en deftig zetten?
Dat gaat dan toch naar "Archieven", de folder helemaal onderaan op de index pagina, niet? Zo erg is dat dan dus ook niet.
Is nog steeds vindbaar. En dan kan ik mijn mooie opgespaarde posts aantal houden, want anders, oei oei, 't zal snel omlaag gaan. :S :S
Anyways, een ander idee, is misschien gewoon wat meer algemene moderators. Die dan misschien wel actiever zouden zijn, dan een iemand per jaar.
Geplaatst: Di 6 Jul 2010 (18:27)
Berichten van afgelopen: Alle berichten 1 Dag 7 Dagen 2 Weken 1 Maand 3 Maanden 6 Maanden 1 Jaar Sorteer op: Plaatsings tijd Titel reactie Auteur Oplopend Aflopend